Veelgestelde vragen

Onderstaand treft U de aan ons meest gestelde vragen aan. Op deze vragen hebben wij vast een antwoord gegeven. Klik op een vraag om het antwoord te bekijken of weer te verbergen. Mocht U toch nog vragen hebben, dan kunt U contact met ons opnemen.

Algemene gegevens
GEGEVENS VEESERVICE IDAC Bezoekadres / Postadres : Thomas Edisonweg 36 – 5151 DJ Drunen Bedrijfspand. No. 510 Telefoon : 0416 – 37 99 55 Fax : 0416 – 37 78 53 e-mail : info@VeeServiceidac.nl Internet : www.VeeServiceidac.nl Rabobank : IBAN NL28RABO0136501346 Bic: RABONL2U Postbank (ING): IBAN NL36INGB0002729243 Bic: INGBNL2A KvK: 17113325 BTW nummer: NL 808.134.875.B01 Vergunning dgw: 0860 AK PDV Registratie no.: 19102
Verkooppunten
Onze producten zijn uitsluitend verkrijgbaar via vakhandel, agrarische (internet) winkels, dierenartsen, ruitersportzaken, landbouwmechanisatie bedrijven e.d. in geheel Benelux. Alle in deze publicatie vermelde artikelen zijn verkrijgbaar bij de vakhandel bij u in de buurt. Deze kunnen vaak een beter (plaatselijk) advies geven, omdat zij de problemen in de omgeving kennen. De vakhandelaren hebben niet altijd alles op voorraad, dus bestel tijdig. Een deel van deze vakhandelaren bezorgt zelfs aan huis. Bel 0416-379955 voor de vakhandelaar in uw regio. Voor de verkoop van diergeneesmiddelen dient de vakhandel in het bezit te zijn van een A of AR vergunning.
Wel vakhandel maar nog geen klant bij VeeService?
Ter bescherming van onze vakhandelaren en dierenartsen vragen wij een recente inschrijving van de Kamer van Koophandel in de agrarische sector. Pas na beoordeling van deze inschrijving ontvangt u de inkoop gegevens en inlog code voor de bestel site. Voor de inkoop en verkoop van diergeneesmiddelen dient de vakhandel altijd in het bezit te zijn van een A of AR vergunning. Bel voor meer informatie 0416-379955.
Waarom kan ik niet inloggen?
Ter bescherming van onze handelaren vragen wij een recente inschrijving van de Kamer van Koophandel in de agrarische sector. Na ontvangst van deze inschrijving ontvangt u een recente prijslijst. Voor de inkoop en verkoop van diergeneesmiddelen dient de vakhandel altijd in het bezit te zijn van een A of AR vergunning. Bel voor meer informatie 0416-379955.
Ik zie geen diergeneesmiddelen
Voor de aan en verkoop van diegeneesmiddelen dient u in het bezit te zijn van een A, AR of AK vergunning. Volgens onze gegevens heeft u op dit moment geen geldige vergunning. Indien onze gegevens niet juist zijn ( u heeft wel degelijk een vergunning) gelieve contact met ons opnemen.
Bestellen bij VeeService IDAC
Om een bestelling sneller en met minder kans op vergissingen te kunnen uitvoeren, adviseren wij om op één van de volgende manieren te bestellen: - 1. Via de business tot business site, www.veeserviceidac.nl . Indien u in het bezit bent van een inschrijving kamer van koophandel kunt u een inlogcode aanvragen bij VeeService IDAC. Indien uw aanvraag wordt gehonoreerd ontvangt u een inlogcode en wachtwoord zodat u kunt inloggen op een afgeschermd gedeelte. Hierin vindt u uw bestelhistorie, facturen, favorieten, acties en prijslijsten en kunt u uiteraard op een eenvoudige wijze uw bestelling plaatsen. Tevens op deze site alle relevante product informatie en fotots. - 2. Per e-mail info@VeeServiceidac.nl 24 uur per dag bereikbaar. Vermeld bij de bestelling altijd uw bedrijfsnaam, adres en telefoonnummer. - 3. Per telefoon Iedere werkdag van 8.30-12.30 uur en van 13.00-17.00 uur. Indien er vragen zijn over bepaalde producten is een telefonische bestelling het eenvoudigst. Wij kunnen geen bestellingen met alleen artikelnummers noteren, indien dan de controle op juistheid ontbreekt. Ons telefoonnummer: 0416-379955. -4. Per fax, 24 uur per dag bereikbaar, ook in dit geval is het van belang om uw volledige bedrijfsnaam, adres en telefoonnummer te vermelden. Bestellingen kunnen worden gefaxt naar faxnummer: 0416-377853.
U zoekt iets speciaals wat wij niet in ons assortiment hebben
Met een assortiment van bijna 8000 producten op voorraad is het nog altijd mogelijk dat u een product wenst dat niet onder ons standaard assortiment valt (bijv. afwijkende kleur, maat, specialisme etc.) Uiteraard gaan wij ons best doen om ook dat speciale product voor u te bestellen. Bij een “speciale bestelling” ontvangt u een proforma factuur, zodra deze geheel is voldaan zullen wij tot bestellen en uitlevering overgaan. Een product dat speciaal voor u besteld is kan niet geretourneerd worden.
Nalevering, backorders
Ondanks de enorme voorraad kan het voorkomen dat het product dat u wenst niet voorradig is. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren door registratie- of productie problemen van de leverancier, lange levertijden uit het buitenland, enz. In eerste instantie zullen wij een alternatief (gelijktijdig) met uw bestelling verzenden. Indien dit niet mogelijk is en de levering een langere tijd op zich laat wachten sturen wij deze samen af met uw eerst volgende bestelling. Indien u dit niet wenst, dient u dit gelijktijdig met uw bestelling te melden
Ontvangst van uw bestelling
Bestellingen voor 12.30 uur opgegeven, worden in de regel binnen 48 uur uitgeleverd (m.u.v. weekenden, zon- en feestdagen). Alvorens voor ontvangst wordt getekend, dient het aantal colli (dozen) te worden gecontroleerd op beschadiging en juiste aantal, zoals is vermeld op de vrachtbrief. Indien er iets niet in orde is, dient de chauffeur dit op de vrachtbrief te vermelden. VeeService IDAC heeft geen invloed op de aflevertijden. De vervoerder levert in de regel van 9.00 tot 17.30 uur. Zorg ervoor dat er iemand thuis is, de vervoerder mag immers niets achter laten, zonder dat daarvoor getekend is. Eventueel kan er een machtiging worden getekend, waarbij de chauffeur kan ondertekenen voor ontvangst en de bestelling mag achterlaten op de (vooraf) afgesproken plaats. Indien een bestelling niet compleet is, wordt het resterende deel de volgende werkdag alsnog afgeleverd. Indien na drie dagen de bestelling nog niet compleet is ontvangen, kunt u contact met ons opnemen. Iedere zending dient direct aan de hand van de pakbon te worden gecontroleerd. Het is voor ons niet mogelijk om klachten na langere tijd te controleren, na 3 werkdagen worden geen claims meer geaccepteerd.
Afhalen van uw bestelling
Bestellingen kunnen ook worden afgehaald, dit bespaart verzendkosten. Geef een bestelling een dag van tevoren telefonisch of schriftelijk door. Dit voorkomt onnodig wachten. U kunt uw bestelling afhalen tijdens werkdagen van 8.30–12.30 uur en 13.30–16.30 uur. Thomas Edisonweg 36 - 5151DJ DRUNEN, pand no. 510
Verkeerde goederen ontvangen?
Ondanks alle goede zorg kan er een vergissing worden gemaakt bij het noteren van de bestelling of het verzenden hiervan. In dat geval zullen de goederen kosteloos worden omgeruild of worden opgehaald door onze vervoerder. Hiervoor wordt een schriftelijke opdracht aan de vervoerder gegeven, er kunnen geen goederen direct aan de vervoerder worden meegegeven.
Goederen anders dan verwacht?
Deze situaties komen voor en VeeService IDAC is bereid deze goederen terug te nemen, mits ongebruikt en in de originele verpakking. In deze gevallen is een correcte bestelling geleverd en zijn de kosten van retour zenden voor uw rekening. Retourneren van goederen, kan uitsluitend na toestemming van VeeService IDAC. Goederen die teruggezonden worden zonder overleg worden geweigerd. Voeg bij de retour zending altijd de pakbon en/of factuur en vermeld hierop de reden van retourneren.
Geld terug
Goederen die franco (na toestemming) retour gezonden worden, om welke reden dan ook, worden gecrediteerd min een percentage en eventuele gemaakte kosten (verzendkosten). Diergeneesmiddelen, bestrijdingsmiddelen, goederen welke zijn verlopen of bijna verlopen, goederen welk beschadigd zijn en goederen welke niet in de originele verpakking zit worden niet gecrediteerd. - Retour binnen 14 dagen na levering: factuur prijs - Retour één maand na levering : factuur prijs -/- 10% - Retour twee maanden na levering: factuur prijs -/- 50% - Retour drie maanden na levering : worden niet gecrediteerd
Prijzen
Alle in deze publicatie vermelde prijzen zijn onder voorbehoud van tussentijdse prijs- en koerswijzigingen. Prijsaanpassingen worden, zonder overleg, direct doorbelast. Actuele verkoop prijzen incl. btw staan vermeld op de pakbon. Alle op deze site gemelde prijzen zijn exclusief btw, en strikt netto.
Betaling
- Betalingstermijn: 14 dagen na factuurdatum zonder aftrek van kosten en/of betalingskorting. - Rabobank : IBAN NL28RABO0136501346 Bic: RABONL2U - Postbank (ING): IBAN NL36INGB0002729243 Bic: INGBNL2A t.n.v. VeeService B.V. te Drunen. Vermeld altijd het klant- en factuurnummer. Betalingen kunnen ook plaatsvinden via automatisch incasso. Vraag hiervoor een machtigingskaart aan. Bij automatisch incasso machtiging verlenen wij een korting van 1%. Afhalen van goederen/bestellingen: uitsltuitend contant, er is een pinautomaat aanwezig.
Technische dienst
VeeService IDAC beschikt over een deskundige technische dienst NEN 3140 . Hier kunt u terecht voor het onderhoud en repareren van schrikdraad apparaten, waaronder de merken Rutland, Phoenix, Hotline en de scheermachines van het merk Oster, Stewart, Econom, Heiniger,Hauptner, Liscop en Andis. Onze technische dienst beschikt over een ruim assortiment onderdelen, zelfs van machines welke al jaren niet meer op de markt zijn. Indien er reparaties binnen de garantietermijn vallen, dient altijd een kopie van de aankoopbon worden meegestuurd. Na reparatie kan de claim van garantie niet meer worden toegekend. Roestige en beschadigde messen en kopjes kunnen uw machine ernstig beschadigen. De reparatie aan uw machine valt om bovenstaande reden niet onder garantie. Reparaties of slijpwerk dienen franco aan VeeService IDAC te worden verstuurd. Vermeld altijd duidelijk naam, adres, telefoonnummer en een klachtenomschrijving. Na reparatie worden de goederen terug gezonden voor de verzendkosten van 12.50euro , m.u.v. garantie. - Reparaties dienen schoon aangeleverd te worden. - Bij het aanbieden van een reparatie gelijk melden of het een garantie claim betreft. - Prijsopgave voor reparatie worden vanaf E 150.00 gegeven. - Ongeprepareerde reparaties worden gedemonteerd retour gezonden, hiervoor wordt E 25,00 (arbeidsloon) en € 12.50 verzendkosten in rekening gebracht. Prijzen technische dienst 2016 - Slijpwerk stel messen, Hoefmessen, tondeuzekopjes E 5.37 - Schoonmaakkosten vervuilde messen of kopjes E 2.50 - Onderhoudsbeurt /Reparatie tarief Tarief 1 15 minuten E 12.40 Tarief 2 30 minuten E 24.79 Tarief 3 45 minuten E 37.19 Tarief 4 60 minuten E 49.59 - Onderzoekskosten, indien de reparatie niet gerepareerd hoeft te worden, worden deze ALTIJD in rekening gebracht. Gedemonteerd retour E 24.79, gemonteerd retour E 45.45 - Genoemde prijzen excl. BTW en excl. eventuele verzendkosten - Elke door VeeService IDAC verkochte spanninggever / scheermachine wordt gedurende een periode van twee jaar na de verkoopdatum gegarandeerd tegen materiaal- en constructiefouten, indien u een bewijs van aankoop kunt overleggen, of gedurende twee jaar na fabricage datum, als u geen aankoopbewijs kunt overleggen. - Garantie geldt niet, als het defect aan de spanninggever / scheermachine is veroorzaakt voor onzorgvuldig handelen, misbruik, verwaarlozing, vocht, blikseminslag of en andere oorzaak die geen relatie heeft met materiaal- of constructiefouten.
Slijpen van scheermessen en tonduezekopjes
Onze technische dienst verzorgt ook het slijpen van messen en tondeuse kopjes. Hier kunt u niet op wachten! Roestige en beschadigde messen en kopjes kunnen uw machine ernstig beschadigen. De reparatie aan uw machine valt om bovenstaande reden niet onder garantie. Slijpwerk dienen franco aan VeeService IDAC te worden verstuurd of te worden afgegeven. Prijzen technische dienst 2016 - Slijpwerk stel messen, Hoefmessen, tondeuzekopjes E 5.37 - Schoonmaakkosten vervuilde messen of kopjes E 2.50 - Genoemde prijzen excl. BTW en excl. eventuele verzendkosten
Vergunning verplicht voor het leveren van diergeneesmiddelen, ook de vrije !
Het is verboden om diergeneesmiddelen te bereiden, voorhanden of in voorraad te hebben, af te leveren of toe te passen op of in een dier, als er geen vergunning voor het in de handel brengen is verstrekt.. Ook voor het uitleveren van de zogenaamde "vrije" middelen moet u in het bezit zijn van een vergunning. Denk hierbij aan bijv. Jodium, Biopect, Mammicurine, Pyrogenium maar ook VeeRust. Bijna alle diergeneesmiddelen herkenbaar aan REG.NL 0000 vallen onder de vergunning plicht. Kijk voor meer informatie en voor het aanvragen van een vergunning op http://www.cbg-meb.nl/CBG/nl/diergeneesmiddelen/diergeneesmiddelen/Handelsvergunning/default.htm
Type vergunning
Verklaring van de codes welke in het vergunningsregister achter het vergunning nummer zijn vermeld - F: Fabrikant. Bij een vergunning voor het vervaardigen van diergeneesmiddelen - I: Invoer. Bij een vergunning voor de invoer van diergeneesmiddelen afkomstig van buiten de EER G en/of D - G: Groothandel. Bij een groothandelsvergunning in diergeneesmiddelen uitgezonderd van de receptplicht - D: Detaillist. Bij een vergunning voor de kleinhandel in diergeneesmiddelen uitgezonderd van de receptplicht - GR of DR: Vergunning voor groot- of kleinhandel in diergeneesmiddelen van de categorie URA en VRIJ - GL: Vergunning voor de groothandel in diergeneesmiddelen van categorie VRIJ én diergeneesmiddelen met een Leveringsbeperking (categorie URA, UDA en UDD).
Hoe kom ik aan een vergunning voor de verkoop van diergeneesmiddelen?
U kunt een vergunning aanvragen bij CBG-MEB http://www.cbg-meb.nl/CBG/nl/diergeneesmiddelen/diergeneesmiddelen/Handelsvergunning/default.htm Nadat u de volledige aanvraag heeft ingediend (vergeet de plattegrond van opslag en de diergeneesmiddelenlijst niet), ontvangt u van CBG-MEB een factuur. Deze dient eerst voldaan te worden. Hierop volgt een inspectie van opslag en administratie waaraan ook kosten zijn verbonden. Als door de inspecteur uw opslag en administratie accoord is bevonden ontvangt u een vergunning. Voor het behoud van uw vergunning betaald u jaarlijks een vergoeding.
Receptplicht
Per 1 juli 2008 geldt er een recept plicht voor URA producten. Hieronder vallen o.a. ontwormingsmiddelen (anthelmintica), middelen tegen parasieten (antiparasitica), middelen tegen schimmels (antimycotica), kalmeringsmiddelen (sedativa), niet-steroïde pijn-, koorts-, en ontstekingsremmers. Bij de productinformatie wordt vermeld als dit van toepassing is. Deze producten mogen door de vergunninghouder pas uitgeleverd worden indien de dierhouder in het bezit is van een door een dierenarts ondertekend recept (met natte handtekening, geen kopie of fax).
Dropshipping / Internetwinkel
Met een ruime ervaring heeft VeeService IDAC zich gespecialiseerd als “Dropshipping partner” voor de agrarische sector. Met deze manier van werken kunt u al onze producten verkopen, zonder deze fysiek op voorraad te hebben. U draagt zorg voor de verkoop, wij dragen zorg voor de snelle en correcte levering, met uw bedrijf als afzender. Compleet met uw eigen pakbon of factuur. Neem contact op 0416-379955 Tarieven (april 2018) voor verwerking & verzending DHL for You € 7,50 excl. btw Voorwaarden Pakket maximaal 15kg, geen ADR. Pakket mag niet groter zijn dan 80 x 50 x 35 cm.
Diergeneesmiddelenwet
http://wetten.overheid.nl/BWBR0003818/geldigheidsdatum_03-11-2012
Franco levering, verzend kosten
Eerste leveringen en leveringen buiten Nederland dienen altijd vooraf voldaan te worden. Na bestelling ontvangt u van ons een proforma factuur, indien deze volledig voldaan is zullen wij tot uitlevering overgaan. - Franco NL huis assortiment exclusief hieronder genoemde categorieen vanaf € 250.00 netto, indien niet franco € 12.50 - Klein pakketje< 500gr mits geen vloeistof bijdrage verzendkosten € 6,50. - Palletzending, cans met een inhoud > 20l Of 20kg, Hypred, CidLines, assortiment,goederen met een afwijkende afmeting (bijv. voetbaden, XXL goederen etc Verzendkosten € 30.00 - Gevarengoed Nederland (ADR goederen) , af magazijn. O.a. CidLines, Hypred, Formaline en speciaal vervoer franco huis vanaf € 1000.00, verzendkosten € 45.00 - Toeslag rembourszending € 15,00 Buiten Nederland, vooraf betalen middels proforma factuur franco huis vanaf € 500.00, indien niet franco bijdrage verzendkosten vanaf € 17.50. Alle genoemde bedragen zijn excl. btw.
Certificaat Ratten en muizenbestrijding na juli 2015
Vanaf 1 juli 2015 moet de veehouders een licentie hebben om ratten / muizen op hun eigen bedrijf te kunnen bestrijden indien men een verpakking > 800 gram aankoopt. Verpakkingen met en inhoud van 200 gram (bestemd voor particulier gebruik) blijven vrij van licentieplicht. Een aantal vragen: MOET DE HANDELAAR EEN CURSUS VOLGEN/ CERIFICAAT BEHALEN OM RATTEN- EN MUIZENBESTRIJDINGSMIDDELEN AAN VEEHOUDERS TE VERKOPEN? Nee, de handelaar hoeft geen certificaat te hebben om ratten- en muizenbestrijdingsmiddelen aan de veehouder te verkopen. Hij dient echter wel te registreren welke producten aan welke veehouders ( licentiehouders) geleverd worden. Ook dient de handelaar de licentiehouders/ pashouders vast te leggen in de administratie. WELKE CURSUS KAN DE VEEHOUDER VOLGEN? ER ZIJN 2 TYPE CURSUSSEN: 1. BEHALEN VAN CERTIFICAAT RATTEN- EN MUIZENBESTRIJDING ALS AANVULLING OP REEDS BEHAALDE SPUITLICENTIE Er wordt geen examen afgenomen. De kosten zijn voor de cursus en voor het melden bij Bureau Erkenningen. Bureau erkenningen stuurt daarna binnen 3 weken een nieuwe pas toe. (deze pas heeft een hogere waarde dan alleen uitvoeren gewasbescherming en is dan ook een nieuw, vervangend document) Duur cursusavond: 3 uur Totale kosten cursus: € 65.00 per deelnemer (maximaal 20 deelnemers per cursusavond) 2. BEHALEN VAN CERTIFICAAT RATTEN- EN MUIZENBESTRIJDING ALS DE VEEHOUDER NOG GEEN SPUITLICENTIE HEEFT. Heeft de veehouder geen spuitlicentie dan moet er vanwege veiligheidsaspecten een uitgebreidere cursus gevolg worden. Hiervoor moet dan ook examen afgenomen worden. Examen wordt direct na afloop van de cursus op locatie afgenomen. Duur cursus: 3 avonden Totale kosten cursus: € 180,00 per deelnemer bij minimaal 10 deelnemers.(maximaal 20 deelnemers per cursus) De prijzen verkregen wij via Klaas Mijaard. Er zijn natuurlijk nog vele andere instanties die deze cursus kunnen verzorgen. Wilt u de cursus organiseren voor uw klanten veehouders, dan kunt u eventueel contact opnemen met: Klaas Mijaard E-mail: klaasmeijaard@hotmail.com Tel: 06-10911090 30-10-2014
Retourname cans
Retourname cans ! Retour voor eigen rekening en risico Uitsluitend statiegeld cans Deze dienen gereinigd en gespoeld te zijn ivm GMP+, ADR & CDG Bij vervuilde en / of ongespoelde cans belasten wij u met € 100.00 per retourgave. Tevens kunnen wij de eventuele boete aan u doorbelasten.
Privacy statement mei 2018 VeeService Drunen bv handelende onder de naam VeeService IDAC gevestigd aan Thomas Edisonweg 36 5151DJ DRUNEN, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring. Contactgegevens: www.veeserviceidac.nl | Thomas Edisonweg 36 | 5151DJ DRUNEN | +31 416 379955 | info@veeserviceidac.nl De administratie van VeeService IDAC is tevens de Functionaris Gegevensbescherming van VeeService IDAC deze is te bereiken via administratie@veeserviceidac.nl Persoonsgegevens die wij verwerken VeeService IDAC verwerkt uw persoonsgegevens doordat u gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze zelf aan ons verstrekt. Hieronder vindt u een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken: - Voor- en achternaam - Geslacht - Adresgegevens - Telefoonnummer / Mobiel nummer - E-mailadres - Overige persoonsgegevens die u actief verstrekt bijvoorbeeld door een profiel op deze website aan te maken, in correspondentie en telefonisch - Locatiegegevens - Gegevens over uw activiteiten op onze website - Gegevens over uw surfgedrag over verschillende websites heen (bijvoorbeeld omdat dit bedrijf onderdeel is van een advertentienetwerk) - Lijst met contactgegevens van de klant via een app - Bankrekeningnummer - Inschrijving Kvk - BTW nummer - In dien van toepassing Vergunnig DGW, Licentie, UBN nummer Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 16 jaar. Tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd. We kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder dan 16 is. Wij raden ouders dan ook aan betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke toestemming. Als u er van overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neem dan contact met ons op via info@veeserviceidac.nl, dan verwijderen wij deze informatie. Met welk doel en op basis van welke grondslag wij persoonsgegevens verwerken VeeService Drunen bv | VeeService IDAC verwerkt uw persoonsgegevens voor de volgende doelen: - Het afhandelen & verzending van uw bestelling - Het afhandelen van uw betaling - Verzenden van onze nieuwsbrief en/of reclamefolder - U te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren - U te informeren over wijzigingen van onze diensten en producten - Om goederen en diensten bij u af te leveren - VeeService IDAC verwerkt ook persoonsgegevens als wij hier wettelijk toe verplicht zijn, zoals gegevens die wij nodig hebben voor onze belastingaangifte. Geautomatiseerde besluitvorming VeeService IDAC neemt niet op basis van geautomatiseerde verwerkingen besluiten over zaken die (aanzienlijke) gevolgen kunnen hebben voor personen. Het gaat hier om besluiten die worden genomen door computerprogramma's of -systemen, zonder dat daar een mens (bijvoorbeeld een medewerker van VeeService IDAC tussen zit. VeeService IDAC gebruikt de volgende computerprogramma's of -systemen: Afas Profit (CRM), Microsoft Outlook, DHL verzendtool, TNT verzendtool, mailchimp. Hoe lang we persoonsgegevens bewaren VeeService IDAC bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld. Wij hanteren de volgende bewaartermijn van 10 iaar. Delen van persoonsgegevens met derden VeeService IDAC verkoopt uw gegevens niet aan derden en verstrekt deze uitsluitend indien dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met u of om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Met bedrijven die uw gegevens verwerken in onze opdracht, sluiten wij een bewerkersovereenkomst om te zorgen voor eenzelfde niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid van uw gegevens. VeeService IDAC blijft verantwoordelijk voor deze verwerkingen. Cookies, of vergelijkbare technieken, die wij gebruiken VeeService IDAC gebruikt alleen technische en functionele cookies. En analytische cookies die geen inbreuk maken op uw privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en uw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen. Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heeft u het recht om uw eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door VeeService IDAC en heeft u het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat u bij ons een verzoek kunt indienen om de persoonsgegevens die wij van u beschikken in een computerbestand naar of een ander, door u genoemde organisatie, te sturen. U kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van uw persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van uw toestemming of bezwaar op de verwerking van uw persoonsgegevens sturen naar info@veeserviceidac.nl. Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door u is gedaan, vragen wij u een kopie van uw identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie uw pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van uw privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op uw verzoek. VeeService IDAC wil u er tevens op wijzen dat u de mogelijkheid heeft om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via de volgende link: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons Hoe wij persoonsgegevens beveiligen VeeService IDAC neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op met onze klantenservice 0416-379955 of via info@veeserviceidac.nl